תיק עבודות

ויסוצקי

בעקבות השקת הטעמים החדשים של תה ירוק ויסוצקי, רצתה החברה לתת לקהל היעד המרכזי שלה, הנשים, לחוות ולהתנסות במוצר ובחרו בפרסום אינדור שלנו. ב-300 מספרות ב-16 ערים מרכזיות ברחבי הארץ הציבה WOMEN MEDIA סטנדים מעוצבים של תה ירוק ויסוצקי, שהכילו תאים בהם נמצאו התיונים ב-4 טעמים וכיס עם עלון הסבר מפורט על התכונות הבריאותיות של התה. הנשים יצרו שיחה על המוצר בזמן השהייה במספרה, נהנו לטעום את טעמי התה החדשים ואהבו את הרעיון שנותנים להן לטעום מוצר לפני הקניה. היתה דרישה רבה לתיונים וצוות התפעול ביצע שלושה סבבי מילוי בכל הנקודות. בסיום הפעילות, 200,000 נשים נחשפו וטעמו את התה הירוק של ויסוצקי. 

 

פריסת המדיה שלנו

Large Images

Large Images, good for fullscreen view
/usercontent/images/Ribbon-Cutting.jpg