תיק עבודות

Werther's Original

החברה ביקשה להשיק בשוק הישראלי, למשפחה הישראלית, את סדרת הסוכריות הקלאסית והאהובה מהילדות שקיבלה טוויסט קטן והתפתחה לטעמים נוספים ולאריזות שונות לגמרי.

הוחלט כי מבחינה אסטרטגית, הכי אפקטיבי יהיה לפנות לאימהות ולאפשר להן להתנסות בסדרת המוצרים החדשה והטעימה. 
פעילות הקד"מ התקיימה במאות מספרות ומכוני יופי בכל הארץ, בהם דיילות פינקו את הלקוחות בסוכריות, נתנו להן לבדוק ולטעום את כל הטעמים וחילקו להן שוברי הנחה לרכישת המוצר. החוויה הוכחה כזכירה ואפקטיבית וכולן יצאו עם טעם מתוק בפה.

 

פריסת המדיה שלנו

Large Images

Large Images, good for fullscreen view
/usercontent/images/Ribbon-Cutting.jpg