פעילות קד"מ לנשים

 

ב-- Women Media  מתמחים ביצירת המפגש האולטימטיבי בין המוצר ללקוחה, במקום הנכון ובזמן הנכון. במומנטום המדויק, שיגרום לה לחשוק, לרצות את המוצר ולהרגיש שהיא ממש חייבת אותו, ועכשיו.

פעילויות הקד"מ החוויתיות שלנו מתבצעות ב-500 נקודות הזיכיון הבלעדיות שלנו ופוגשות את הנשים בלוקיישנים נשיים אסטרטגיים, בהם הן מבלות זמן פנאי רב, באווירה נקייה מ"רעשי" מסרים. הקד"מ פוגש את הלקוחה הפוטנציאלית ב"איזור הנוחות שלה",  מקום בו היא מתאמנת, מקבלת טיפולי יופי או מתפנקת. בניגוד לפעילויות קד"מ במקומות ציבוריים ומרובי קהל בהן האישה רק חולפת לכמה רגעים וממשיכה בענייניה, הקד"מ בנקודות הזיכיון שלנו מגיע לאישה כשהיא משוחררת, רגועה, נינוחה, שייכת ומשתלב בתוך הסביבה הנעימה והמוכרת שלה.


מובילי דעה מוכרים אותך


בילוי בנקודת הפעילות משאיר את הלקוחה סבלנית ורגועה, כך שהיא לוקחת חלק בחוויה ובהתנסות במוצר ללא לחץ, לאורך זמן רב תוך חוויה אישית, אינטימית, חיובית וזכירה.

 

אחת החוזקות המשמעותיות ביותר של הקד"מ שלנו, היא העובדה שהצוות בנקודות עצמן: הספר, הקוסמטיקאית ומאמני הכושר, שאותם הנשים מכירות ועליהם הן סומכות, הופך, למעשה, לאנשי השיווק של המוצר שלכם!

 

נשים אוהבות שמפתים, מסקרנים, מגרים ומכניסים אותן לתוך עולם של תחושות וחוויות. הקד"מ החוויתי שלנו כולל שילוב של רעיון ייחודי עם פעילות קריאייטיבית המייצרת חוויה זכירה שנשארת עם הלקוחה ומשפיעה עליה לאורך זמן. פעילויות הקד"מ שלנו משלבות נראות משמעותית, פעילות שמושכת תשומת לב ותהליך לגיוס הלקוחה או הטמעת המוצר.

באמצעות הקד"ם החוויתי אנחנו מעניקים ללקוחה הזדמנות להרגיש, לגעת ולחוות את המוצר בדרכים חושיות. במקום לספר לה או "לחנך" אותה על המוצר (מה שירחיק אותה), אנחנו נותנים לה לחוות את יתרונותיו בעצמה. פעילויות הקד"מ הייחודיות שלנו מאפשרות לנשים להכיר את המוצר בצורה שהן אוהבות: באמצעות חוויה חושית, התנסות במוצר (לראות, לגעת, להרגיש, להריח ולטעום) ומתן יחס אישי וחם.

במהלך הפעילויות אנו מחלקים טעימות, דוגמיות, קופונים ומתנות, שיפנקו אותן, ייגרמו להם להרגיש חשובות, מוערכות, ייצרו ויחזקו אצלן את הנאמנות למותג, יעניקו להן ערך מוסף, יניעו אותן להתנסות ולרכוש את המוצר ויזכו אתכם בהערכה רבה מצדן. הקד"מ החוויתי שלנו תורם להעלאת ערך המותג ובנייתו ככלי לקידום מכירות. הוא גורם לפיתוח מערכת יחסים עם המותג עצמו, תחושת שייכות תוך הרגשת חלק ממנו ומהחוויה המותגית העשירה.

בפעילויות הקד"מ החוייתיות שלנו, תיהנו מ:

•  יצירת באזז - יצירת שיח במעורבות גבוהה על המוצר והכנסתו לתודעה הציבורית
•  חשיפה לחצי מיליון נשים בחודש.
•  שילוב של פרסום מסורתי וקד״מ חוויתי.
• 4%-9%  מהנשים יממשו את השוברים/קופונים שיקבלו מאיתנו.

 

אם גם אתם, מעוניינים להכיר את המוצר שלכם ללקוחות הפוטנציאליות דרך חוויה חושית, יצירתית, שונה, אפקטיבית ומתגמלת עבורכם ועבור לקוחותיכם, הקד"מ החוויתי שלנו עומד לרשותכם.

 

פריסת המדיה שלנו