תיק עבודות

L'Occitane

החברה הצרפתית ביקשה  להגדיל את המכירות של קרם הידיים שלה בישראל. המוצר נמכר מאוד בכל אירופה אך משום מה, בארץ תפס פחות.

לשם כך, התגייסנו  וערכנו למוצר פעילות קד"ם ממוקדת לנשים במכוני קוסמטיקה ויופי מובילים ברחבי הארץ. בפעילות עיצבנו סטנדים ברוח המוצר, ושמנו שפע של שפורפרות דוגמיות קטנות ומקסימות של קרם הידיים. כל לקוחה יכלה להתנסות בקרם, להרגיש אותו על העור, להריח אותו ולקחת אותו (או אפילו כמה לחברות) איתה הביתה. כל לקוחה קיבלה קרם בשקית קטנה ומהודרת של המותג והענקנו לה גם חוויה חושית וגם מתנה, שתמיד עושה לנשים שמח. הפידבקים מהפעילות היו מדהימים והדרישה לקרם הידיים עלתה.

 

פריסת המדיה שלנו

Large Images

Large Images, good for fullscreen view
/usercontent/images/Ribbon-Cutting.jpg