תיק עבודות

קינלי

חברת קינלי רצתה להשיק את סדרת המשקאות המוגזים החדשה שלה ובחרה לפנות קודם כל לקהל יעד נשי. התבקשנו לייצר חווית מוצר זכירה ולכן התמקדנו בקד"ם שלנו- פעילות המוכחת כאפקטיבית וזכירה במיוחד. התפרסנו על 400 מספרות, מכוני יופי ומכוני כושר, הצבנו עמדות מעוצבות וצבעוניות שמושכות את העין, עם הסיסמא שליוותה את קמפיין ההשקה של הסדרה: "להיראות יפה מבחוץ, להרגיש נפלא מבפנים". בכל עמדה סידרנו שפע בקבוקים, בכל טעמי הסדרה וכוסות, והספרים, מדריכי הכושר והקוסמטיקאיות היו "השגרירים" בפועל שלנו ושל המוצר, כאשר פינקו את לקוחותיהם במשקאות החדשים, המליצו עליהם והעשירו את החוויה. כשהנשים שמעו מהאנשים שהן מכירות היטב וסומכות עליהם שהמוצר כדאי ומומלץ, הן התמסרו לחוויית המוצר ביתר קלות.

 

פריסת המדיה שלנו

Large Images

Large Images, good for fullscreen view
/usercontent/images/Ribbon-Cutting.jpg