פרסום Indoor

 

הנשק הסודי שלנו ב- Women Media הוא מדיית ה- Indoor שלנו: שטחי פרסום על גבי מסגרות אלומיניום איכותיות או מסכים דיגיטליים, בלוקיישנים אסטרטגיים שנבחרו בקפידה, בהם הלקוחות (קהל היעד הפוטנציאלי של הקמפיין) מבלות זמן רב יחסית, בזמן הפנאי שלהן, באווירה נקייה מ"רעשי" מסרים, כשהן משוחררות, נינוחות ונטולות דאגות ומספקת חשיפה חודשית לחצי מיליון נשים.


מדיית ה-Indoor נחשבת לפרסום בלתי- מסורתי, המושך תשומת לב, מפתיע, ואפקטיבי מאוד בהנעת קהל היעד לפעולה בזמן קצר והוכחה כמדיה פרסומית מדויקת ואפקטיבית ביותר, במיוחד לנשים, משום שהיא מגיעה לקהל נשי בזמן שהוא "לכוד" בסביבה חברתית במקומות שיש בהם תנועה וטראפיק רב של נשים והיא מניעה בהצלחה נשים לפעולה, משום שכמדיה היא נקלטת היטב בקרב הנשים- קהל יעד סקרן, המגיב מהר לגירויים ויזואליים. 

פרסום ה-Indoor נהנה מעמדת היתרון של לדבר לנשים בגובה העיניים בזמן שהן "לכודות" בלוקיישן הספציפי, וכך הופך את המפגש עם האישה והחשיפה אליה לבלתי נמנע.
 

500 נקודות זיכיון בלעדיות
ל Women Media זכיינות ובלעדיות על יותר מ- 500 נקודות פרסום ופעילות בכל רחבי הארץ, של מספרות, מכוני יופי, חדרי כושר וסטודיו לנשים (300 מספרות בגוש דן, 100 מכוני יופי וקוסמטיקה ברחבי הארץ, ו-100 חדרי כושר לנשים בכל הארץ).

 

מתאימים  את הקריאייטיב ל- Indoor
אנו משתמשים  בפלטפורמה שלנו בחוכמה ודואגים ליצור  קריאייטיב שיתאים לנקודת הפרסום והמפגש עם קהל היעד הנשי. פרסום בשרותי נשים יוביל לקריאטיב מתוחכם המדבר לאישה מתוך הזדהות והבנת הסיטואציה. אנשי הקריאייטיב שלנו עמלים יומם וליל על פיתרונות יצירתיים ושנונים שיחברו בין המדיה למסר ויעוררו תגובה אמיתית אצל האישה שהרגע נכנסה לשירותים: צחוק, הזדהות וכד'.

 

כשתפרסמו במדיית ה-Indoor  שלנו תהנו מ:
• פרסום ממוקד וחשיפה לחצי מיליון נשים בחודש  (Unique Users)
• משמע- המוצר שלכם יזכה ל- 10,000,000 חשיפות בחודש!
• הנשים ישהו מול המסר הפרסומי שלכם 50-90 דקות בממוצע.
• בלעדיות בפריסה ארצית
• בלעדיות למפרסם בקטגוריה
• צוות תפעול אורגני מקצועי ומיומן האחראי להעלאת הקמפיינים  בנקודות הפרסום שלנו, בזמן ובאיכות הטובה ביותר, דואג לנראות הלוקיישנים, לבולטות הקמפיין שלכם ולתחזוק שוטף של הנקודות.

 

אז אם גם אתם רוצים לפרסם לנשים במדיה משתלמת, אפקטיבית ומדויקת שמביאה לחשיפה עצומה ומגדילה משמעותית את המכירות, אנחנו נייצר עבורכם את קמפיין  ה-Indoor שיביא לכם תוצאות מדהימות!

 

 

Advertising  Indoor הינה מדיה פרסומית "בלתי מסורתית", מכוונת קהל מטרה ספציפי ומוגדר הפוגשת אותו באפקטיביות כאשר הוא "שבוי" במקומות בהם הוא עובד, מסתובב ומבלה ומאפשרת להתחבר לקהל המטרה בסיטואציה הספציפית בה נמצא. טבעה הייחודי והבלתי צפוי של המדיה הזו מאפשר הבנה טובה ומעמיקה יותר של המסר, זכירות גבוהה, ויצירת רושם חיובי מתמשך.


יתרון משמעותי של פרסום Indoor, היא יכולתו להעביר את המסר הפרסומי במדויק, לקהל מטרה ממוקד, המוגדר ע"י פרופיל התנהגותי, צרכני, סוציו אקונומי, מגדרי, דמוגרפי, גילאי, גיאוגרפי, ע"פ מדדי הכנסה ולייף סטייל לפי מיקום קמפיין ה Indoor.

מדיית ה- Indoor מוצבת בנקודות אסטרטגיות בהם יש תנועה רבה של קהל המטרה הפוטנציאלי, במקומות בהם הוא מבלה בתדירות גבוהה, כחלק משגרת היום, העבודה או הפנאי שלו, ומבטיחים למפרסם פוקוס ישיר ותשומת לב מלאה של אותו קהל למסר הפרסומי בשעות בהם יש לו פנאי וקשב מוגבר. ה- Indoor מגיע לקהל "שבוי" בזמן שהוא נמצט בסביבה רגועה, ללא הסחות דעת ורעשי מסרים אחרים שגונבים את תשומת לבו וריכוזו, והוא מוצב באופן כזה שהקהל לא יכול "לדפדף את המסר הפרסומי הלאה" (להעביר עמוד, להחליף תחנה ברדיו/ערוץ בטלוויזיה, או לסגור חלון באינטרנט).

 

מאחר וה- Indoor נמצא במקומות שהם חלק משגרת יומו של  קהל היעד, והוא מכיר אותם, רגיל אליהם ומרגיש בהם בנוח, הוא נוטה להסיר את הגישה השלילית שקיימת לפרסום ולכן מוטה יותר להשתכנע.

אנו מעצימים את אפקטיביות מדיית ה Indoor הייחודית שלנו בעזרת שילוב של פעילויות קד"מ בנקודות הזיכיון (חלוקת טעימות, דוגמיות, ערכות ניסיון, קופונים, מתנות והטבות). פעילות זו מעשירה את חווית המותג ומאפשרת לצרכנים להכיר את המוצר מקרוב, להתנסות בו, לחוש אותו, לטעום, להריח ולמשש. מלבד הסרת חסמי קנייה (נושא חשוב מאוד בפני עצמו), פעילות זו מקרבת את קהל המטרה למותג, יוצרת לו התנסות נעימה עימו שבסופה תשאיר רושם חיובי זכיר ומתמשך. ואם בנשים עסקינן- נשים הן קהל מצוין לקבלת ערכות התנסות, שוברי הנחה וכדומה- הן מעריכות פעילות זו ולוקחות בה חלק בשקיקה.


פרסום ה- Indoor אפקטיבי במיוחד, משום שהוא זוכה למשך חשיפה ארוך יותר מפרסום במדיות המסורתיות. הצרכניות של Women Media תבלנה בממוצע בין 50-90 דקות! מול הקמפיין לעומת זמן חשיפה שנע בין 6-1.30 שניות. משך החשיפה הארוך מביא להטמעה של המסר אצל קהל המטרה ולזכירות גבוהה.

זמן החשיפה הארוך מאפשר למפרסם  להעביר מסר מורכב יותר שלא היה יכול להרשות לעצמו במדיות האחרות, ולהזמין את קהל היעד ליצור אינטראקציה ולהגיב לפרסום. בעולם הדיגיטלי "החכם" של היום, כשכולנו מחוברים לסמארטפון 24/7, מפרסמים נהנים מיכולת לאינטראקציה ותגובה מיידית של הצרכן: בנקודת המפגש עם קמפיין ה Indoor, הסמארטפון מתפקד לרוב כמדיה משלימה המאפשרת לחפש מידע נוסף ברשת, להוריד קופונים, לסרוק קודי  QR, להיכנס לעמודי המותג ברשתות החברתיות, לעשות לייקים, ולבצע רכישה.

במחקר שנערך בארה"ב וליווה מספר קמפיינים של מותגים ומוצרים שונים במדיית  Indoor הוכח כי לפרסום ה- Indoor  יש השפעה ישירה על תפיסת קהל היעד את המותג. המחקר הראה כי פרסום ה- Indoor העלה משמעותית את רמת הסבירות לפעולה ותגובה מצד קהל היעד שנחשף אליו והביא לעלייה ניכרת בנכונות הקהל לרכוש, לבדוק, לחקור ולחפש עוד מידע. הוכח גם, כי כשהוא משולב בתמהיל מדיה, ה- Indoor מגדיל משמעותית את טווח החשיפה לקהל היעד הפוטנציאלי ואת האימפקט על אותו קהל. המחקר הראה כי מדיית ה- Indoor זוכה לרמת זכירות גבוהה יותר משאר המדיות המסורתיות- 62% זכירות תוך 30 ימים, וכי 98% מהקהל שפגש בה הגיב בחיוב למודעות.

כמעט 2/3 (63%) מהצרכנים נקטו בפעולה לאחר שפגשו בפרסום ה- Indoor , כשהפעולות השכיחות ביותר היו:

  • 44% ביקרו באתר הקמפיין/המותג.
  • 40% חיפשו מידע ופרטים נוספים על המוצר/השירות.
  • 26% רשמו לעצמם את מס' הטלפון שהופיע במודעה.
  • 22% רכשו את המוצר/ השירות.

 

נתוני הזכירות שהוכחו במחקר:

  • 84% זכרו מודעה ספציפית שראו.
  • 92% זכרו ושלפו מיידית את שם המותג/ המפרסם של המודעה.
  • 88% זכרו לפחות 4 נקודות מכירה/ שירות שצוינו במודעה.
  • 80% הרגישו שפרסום האינדור מושך תשומת לב רבה יותר (משמעותית) מאשר שאר המדיות המסורתיות.

 

לסיכום, מדיית ה- Indoorהיא כלי פרסום חדשני, ייחודי, יצירתי וזכיר שמתחבר למיקום בו הוא מוצב, מדבר לקהל המטרה במדויק, מניע אותו באפקטיביות לפעולה ומספק תוצאות חסרות תקדים.
ל- Women Media, מעל 500 נקודות פרסום Indoor  בלעדיות, במקומות אסטרטגיים לנשים בכל רחבי הארץ שפוגעות בול בקהל המטרה הנשי.

 

כדי לייצר 5 מליון חשיפות בחודש בעזרת מדיית ה Indoor הייחודית שלנו, לחצו כאן.

פריסת המדיה שלנו

דוגמאות מעולם ה Indoor- 

 

 

למדו עוד על המדיה הייחודית שלנו