תיק עבודות

המזרונאים

כמשרד הפרסום של רשת "המזרונאים" החלטנו לחדש את המותג וליצור שפה עיצובית ופרסומית עדכנית בהתאם לערכי המותג. שמרנו על אווירת מכירות מובהקת בעיצוב פשוט ועממי יחסית שידבר לקהל המונים וגם ישדר מותג אמין, מקצועי ואיכותי. לאחר שבחנו את שוק המזרנים והמתחרים החלטנו לשנות את המסר בסלוגן הקיים ("המומחים לשינה בריאה") שהתמקד רק באלמנט הבריאות, לאסטרטגיה רלוונטית יותר המשלבת בין נוחות בשינה והמחירים הנמוכים והכדאיים שהרשת מציעה. הסלוגן הפך ל: " נוח בשינה, נוח במחיר". ביצירת הקונספט החדש התמקדנו במילה "נוח" והפחנו בה חיים ע"י האנשת מזרון ויצירת פרזנטור לרשת, דמות מותג מלווה, זכירה ומזוהה. הפרזנטור נקרא כמובן "נוח" המייצג את ערך המותג המרכזי בעל מספר משמעויות ומייצר אמפטיה אצל קהל היעד.

כמשרד הפרסום של הרשת אנו מספקים עבורם שירותי פרסום וליווי שיווקי. 

Large Images

Large Images, good for fullscreen view
/usercontent/images/Ribbon-Cutting.jpg