מיתוג ואסטרטגיה

 

אנו ב Women Media נספק לכם מעטפת 360 לבניית מותג נשי חזק וניהולו להצלחה.

המעטפת כוללת:


• אסטרטגיה
מחקר אסטרטגי
סקרים
פלנינג לבניית זהות המותג (מיצוב ייחודי, סיפור מותג, ערכים, חזון, הבטחה, לוק אנד פיל)

• קריאייטיב
בחירת שם חברה
סלוגן/ מגדיר

• עיצוב
בניית לוגו
יצירת שפה פרסומית
הכנת ספר מותג (המאגד בתוכו את כל מאפייני וחוקי המותג בתחומי התקשורת הפרסומית והשיווקית)
עיצוב ניירת חברה
חומרים תדמיתיים
אריזות
נקודות מכירה
עיצוב לאינטרנט
תערוכות
פרסום.

 

כיצד אנו רואים את תהליך יציר המותג


תהליך מיתוג הוא תהליך אסטרטגי חשוב מאין כמותו לכל עסק, בכל שוק תחרותי. מותגים מייצגים עבור לקוחותיהם הבטחה כלשהי (פונקציונאלית, חברתית ורגשית) המייצרת נאמנות, מובחנות, והעדפה על פני המתחרים. המיתוג מאפשר גביית פרמיה גבוהה יותר, כמו כן מותגים ידועים בחוסנם גם בתקופות משבר כלכליות.

בעולם התחרותי של היום, הבידול חשוב מאי פעם. היצע בלתי נגמר והיכולות להציע לשוק מוצרים טובים במחירים נוחים ביטלו כמעט לחלוטין את ההבדלים בין מוצרים של חברה אחת למתחרותיה, תהליך המיתוג יוצר זהות ברורה, מובחנת העונה על צרכים מדויקים של קהל הלקוחות. תהליך המיתוג אינו פריבילגיה והוא לא שייך רק לחברות הגדולות, כל עסק המעוניין להאיץ התפתחותו עליו להשקיע בתהליך מיתוג מסודר שיבנה פנים ואסטרטגיה לחברה.

המותג מהווה קיצור דרך לתודעה שמאפשר לקהלי היעד לזהות אתכם אפילו בשבריר שנייה, בעולם רווי ועמוס מסרים, הוא עוגן בטחון עבור לקוחותיו ולכן בין מגוון מוצרים ושירותים דומים, אנשים בוחרים במוצרי חברה שעברה תהליך מיתוג חכם ועובדת בשיתוף עם משרד פרסום ושיווק ממוקצע.

 

כיצד תהליך המיתוג מתבצע ?


תהליך המיתוג כולל מחקר ולמידת הארגון, המוצרים/ שירותים, הסביבה העסקית, המתחרים, הלקוחות שלכם והעולם בו הן חיות.
• נזהה ונגדיר את מעמדכם הנוכחי בזירה התחרותית ואת התחומים בהם אתם בולטים מאחרים ואת הטריטוריות האפשריות לבניית מותג חזק ומצליח.
• נאתר אתגרים אסטרטגיים עימם אתם מתמודדים וניתן להם מענה מדויק ומושכל
• נאתר הזדמנויות וסיכונים, אפשרויות ואיומים אפשריים.
• נוסיף מהתובנות והניסיון של המשרד בעבודה עם נשים מכל הסוגים ונבנה עבורכם מותג בעל תעודת זהות, סיפור, אישיות, ערכים, הבטחה וחזון עימו לקוחותיכן יזדהו ומסרים אשר יניעו אותן לפעולה (מותג שידבר לראש ויתחבר ללב(
 
בסוף התהליך תקבלו מותג חכם בעל שפה ונראות ייחודיים על פיהם תתבסס התקשורת השיווקית של ארגונכם ליצירת אחידות ובידול בכל נקודות הממשק עם קהלי היעד.