תיק עבודות

Biosil

חברת אלטמן רצתה להשיק בארץ את המוצר החדש שלה BioSil, פורמולה ייחודית של כמוסות קולוגן לטיפוח השיער, העור והציפורניים. מכיוון שהמוצר מיועד לנשים, אלטמן ביקשו להשתמש במדיית האינדור הייחודית שלנו, המשלבת פעילות קד"מ, במטרה להגיע באופן אישי ומוחשי לקהל היעד הפוטנציאלי שלה ולתת להן להיחשף ולהתנסות עם המוצר בעצמן. הפעילות התקיימה ב-65 מכוני יופי וב-150 מספרות, בהן מבלות קהילה ממוקדת ורלוונטית.

מאות דוגמיות של הקפסולות ושוברי הנחה לרכישתו חולקו לנשים ע"י דיילות הקד"מ שלנו שתודרכו בקפידה לפני כן, והפכו את כל האירוע לחווית מותג בלתי נשכחת.

 

פריסת המדיה שלנו

Large Images

Large Images, good for fullscreen view
/usercontent/images/Ribbon-Cutting.jpg