תיק עבודות

ניאופארם

חברת ניאופארם רצתה להכיר לנשים הישראליות את  המוצר החדש "ליפו-לס", מוצר על בסיס טבעי, הסופח 27.4% מהשומן שבמזון ומונע את ספיגתו בגוף.

פירסמנו קמפיין פרינט להשקת המוצר במדיית האינדור שלנו, ב100 מכוני יופי, 250 חדרי כושר ו-200 מספרות, תחת הסלוגן "הטבליה שאחרי הארוחה"  ובנוסף, ציידנו את כל המספרות, המכונים וחדרי הכושר בדוגמיות של המוצר ובפליירים ועלונים הסברתיים, כך שלמעשה המוצר הקיף אותן מכל עבר בנקודות הפעילות.

 

פריסת המדיה שלנו

Large Images

Large Images, good for fullscreen view
/usercontent/images/Ribbon-Cutting.jpg